Vår garanti
-
Om- och avbokning
Ibland inträffar oförutsedda händelser som kan vara svåra att kontrollera, som sjukdom eller förändringar på jobbet, vilket kan göra att du behöver boka om eller avboka en tjänst.
- Avbokning ska göras senast 48 timmar innan det schemalagda tillfället.
- Avbokning som sker mer än 48 timmar i förväg är kostnadsfri.
- Avbokning mellan 24-48 timmar innan bokad tid debiteras med 50% av det bekräftade priset.
- Avbokning 12-24 timmar innan bokad tid debiteras med 100% av det bekräftade priset.
Vid ombokning måste detta ske senast 24 timmar innan det ursprungliga passet. Om ombokning sker senare än så debiteras 50% av det bekräftade priset.
-
Vårt kundlöfte
Om den utförda tjänsten inte lever upp till vår checklista eller dina förväntningar, vänligen kontakta oss via email inom 3 dagar.
Vi kommer då tillbaka för att rätta till det som inte blev som förväntat. Det enda du behöver göra är att ge oss tillgång till lägenheten eller huset där vi utförde arbetet, så tar vi hand om resten – utan extra kostnad.
-
Förlängd garanti vid flyttstädning
Vid flyttstädning följer vi en noggrant utarbetad checklista över vad som ska göras, och vårt åtagande är omfattande. Vi tar över ansvaret för städningen från den som flyttar, och kundgarantin gäller då för hyresvärden eller den nya boende i bostaden.
För att underlätta för alla parter, särskilt när det kan gå tid mellan ut- och inflyttning, förlänger vi garantitiden vid flyttstädning till 7 dagar.